Колеги някой има ли представа от какво можеда тресе колата на място на празен ход ? Значи свещи , кабели , бобина , тампон на двигателя съм ги сменил неотдавна . Бях на диагностика и ми казаха че компресията в 4-ти цилиндър е по слаба ( може ли да е от това? ) клапани не ми тропат ... абе общо взето някаква мистика ... иначе колата няма проблеми лети си ама ми омръзна да се друсам под сфетофара ... някой имал ли е такъв проблем?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тресене боксер
Collapse
X
-
точно от компресията е. Малко разлика да има и веднага се забелязва.I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
Roosevelt
-
Ламбдата ми казаха че е наред , с колко точно не знам не са измервали компресия просто на диагностиката една чертичка на 4-ти цилиндър беше по на високо и майстора каза че е компресията . Иначе тресенето си е равномерно , на низки обороти ( стрелката на оборотомера играе между 800 - 900 ) лекичко като подам газ и няма проблеми.Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от jjkaleот компресията еОсел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrovПреди това упражнение би трябвало да измерите компресията все пак.А не се знае ако е по-ниска от къде идва това.Може да е от клапан.Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrovКазвате че не е измервана компресия и в същото време говорите за шлайф на блок.Първо щом не е измервана то може и да си е наред.Второ - и да е по-ниска то не е задължително да е от сегменти или износен блок.Изпускащ клапан,"спукано" бутало,"издухана" гарнитура на главата,шупличка в главата - все неща които водят до загуба на компресия - това исках да кажа.Това че нещо е ремонтирано миналото лято не значи че пак не е за ремонт.Моторът прегряван ли е та се е наложило да се шлайфат глави!?Ако е така можете да очаквате всякакви изненади.Става дума - по принцип.
Редно е първо да се установи даден дефект,после да се открие причината за него и чак тогава да се ремонтира.Вие направо тръгнахте да шлайфате блокът- за това и писах.
Мерси много за отговорите.Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от nhgи при мен има нещо подобно, но само като е студена...
и аз много се чудя какво може да е... ако разбереш - пиши, колега!Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
Comment